Cărți faine, mai puțin cunoscute

joi, 7 decembrie 2017
Pentru cine se întreabă, poza e făcută acasă la Nora Iuga. :)

Pentru că am schimbat template-ul blogului și nu mai pot să pun foarte multe chestii în bara laterală, am hotărât să mut într-un articol lista cu cărți mai puțin cunoscute, care cred că merită să ajungă la mai mulți cititori. O să mai adaug și alte titluri, pe măsură ce le descopăr (le voi pune la început, ca să fie mai ușor de reperat). Pentru mai multe detalii, la fiecare carte există un link către cronica pe care am scris-o pe blog. 


6 comentarii

  1. Arată minunat! :) Ai muncit ceva să faci atâtea schimbări. :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, Andreea! N-am mai ieșit din pijamale de trei zile. 😇 Și mai sunt multe detalii de rezolvat, dar țin mai degrabă de aspectul postărilor, deci o să fie de muncă cel puțin o lună de acum încolo, ca să arate totul bine. Sunt maniacă în privința detaliilor. 😅

      Ștergere
  2. Da, e foarte faină noua temă, chiar așteptam o ocazie să-ți spun. Plus că mă bucur că de pe lista aia am citit și eu cîteva, Gould's Book of Fish clar la recomandarea ta am cumpărat-o. Eu care încă nu disting bine între ele nici fructele de mare, mă bucur că e cu poze pentru fiecare pește în parte :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tiii, mă bucur că-ți place, L.! 😄
      Ha, dar ce ediție ai tu? Că a mea n-a avut poze cu pești...

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Îți mulțumesc pentru feedback, Oana! Mă bucur că îți place. 😊 Și eu sunt foarte încântată, deși, în loc să scriu despre cărțile citite, în ultima vreme mă ocup numai de partea tehnică. :))

      Ștergere

Un produs Blogger.